Todellakin, on alkanut vuosi 2011.  Kukaan ei tiedä mitä se tuo tullessaan.  Austraaliasta olemme kuulleet uutisia, että tulva on vallannut ison osan mannerta.  Vesi peittää jo kolme kertaa Suomen kokoisen maa-alan.  Voimme vain aavistaa, mitä hätää ja huolta se tuo tullessaan.

Siirsin tuohon yläpuolelle kuvan tekemästäni posliininukesta, jolle olen ommellut vaatteet silkistä (silkkiä jäi yli tyttärentyttäreni kastemekon kankaista, kun aikanaan valmistin sellaisen hänelle).  Useinhan uutta vuotta kuvataan vastasyntyneenä  vauvana ja loppuvuotta vanhana vaarina.  Tämän suloisen pikku nuken myötä toivon, että vuodesta tulisi hyvä kaikille rakkailleni, ystävilleni, koko Suomelle ja maailmalle sekä tietysi minulle itsellenikin.

Eilen katselin TV:stä Uudenvuodenkonserttia, joka lähetettiin Wienistä Kultaisesta salista.  Muistan miten tyttäreni kanssa olin tuossa salissa kuuntelemassta MozartinTaikahuilua noin 15 vuotta sitten.  Tuo konsertti oli upein, mitä koskaan olen nähnyt.  Sen muistoksi liitän tähän kuvan  barbie-nukeista, joille olen ommellut juhlavaatteita.